Rīgas Melnais balzams pagarina jubilejas etiķetes konkursu

Pēc konkursa dalībnieku lūguma Rīgas Melnais balzams pagarina jubilejas etiķetes dizaina konkursu līdz 2. jūlija plkst. 00:00. Šogad, atzīmējot 260 gadu jubileju, Rīgas Melnais balzams rīko jubilejas etiķetes dizaina konkursu, sniedzot jaunajiem māksliniekiem un dizaineriem iespēju izvietot savu ideju uz viena no pazīstamākajiem Latvijas produktiem.
Līdz šim konkursā ir iesniegti 30 jubilejas etiķetes varianti, par kuriem ir iespējams nobalsot Rīgas Melnā balzama Facebook lapā http://www.facebook.com/RigaBlackBalsam. Piecpadsmit labākos darbus noteiks Facebook lietotāji un ekspertu žūrija, tos paziņojot 3. jūlijā.


„Ar katru iesūtīto darbu svētku sajūta pieaug. Esam priecīgi par tik lielu atsaucību no dizaineru puses, tāpēc gaidām arī nākamās etiķetes. Novērtējam, ka mākslinieki ir ieguldījuši tik daudz laika, lai izveidotu kvalitatīvas un oriģinālas jubilejas etiķetes. Paredzu, ka žūrijas pārstāvjiem būs ļoti grūti izvēlēties labākās un piemērotākās etiķetes,” stāsta AS Latvijas balzams zīmola vadītājs Valters Kaže.
Kā iepriekš ziņots, atzīmējot Rīgas Melnā balzama 260. gadu jubileju, jaunie mākslinieki un dizaineri tika aicināti dalīties ar idejām balzama svētku etiķetes izstrādei, kas ierobežotā daudzumā tiks ražots un līdz gada beigām būs pieejams kolekcionāriem un balzama mīļotājiem. Konkursa dalībnieki tiek aicināti izstrādāt savu redzējumu Rīgas Melnā balzama svētku etiķetei, akcentējot to kā unikālu, premiālu un autentisku produktu.

Konkursā katrs mākslinieks var iesūtīt tikai vienu darbu, kurā jāietver nolikumā minētās detaļas, piemēram, produkta nosaukumu divās valodās, informācija par produkta pieejamību ierobežotā skaitā ar tekstu Limited edition un citi nosacījumi. Konkursa galvenā balva ir 1000 eiro, savukārt otrās un trešās vietas ieguvēji kā gandarījuma balvas saņems Latvijas Balzama produkciju.