Dunlop uzsācis konkursu, meklējot labāko dizainu Dunlop Ferrari, kas jūnijā piedalīsies leģendārajās Lemānas 24 stundu sacīkstēs. Piedalīties konkursā tiek aicināti autosporta un automašīnu entuziasti, dizaina studenti un mākslinieki no visas Eiropas. Galvenajā balvā uzvarētājs saņem paša veidotā dizainā apgleznotās automašīnas atklāšanu priekšsacīkšu testu braucienu laikā Lemānas trasē, iespēju ierasties uz balvu pasniegšanas pasākumu, ieskatīties testa braucienu aizkulisēs, saņemt divas biļetes uz Lemānas 24 stundu sacīkstēm un 1000 eiro.
Darbus var iesniegt Facebook lapā Design the Drive (https://apps.facebook.com/designthedrive/) no 18. marta, bet iesniegšanas un balsošanas beigu datums ir 14. maijs. Katras valsts uzvarētājs tiks paziņots 16. maijā, bet fināla uzvarētājs un otrās vietas ieguvēji — 20. maijā. Apbalvotais dizains pirmoreiz būs redzams 8. jūnijā, izbraucot no garāžas Lemānas trasē.
Konkurss norisinās Dānijā, Zviedrijā, Igaunijā, Lietuvā un Latvijā, un uz reģionālo finālu tiek izvirzīts viens dalībnieks no katras valsts. Labākais Dunlop Ferrari dizains tiek noteikts jau piekto gadu, un uzvarētāju darbi laika gaitā ir bijuši ļoti atšķirīgi.
Sastāšanās pie starta līnijas Francijas trasē, iespējams, ir viens no spožākajiem autosporta notikumiem, un konkursa dalībniekiem ir iespēja piedalīties šajā grandiozajā pasākumā. 2012. gada uzvarētājs bija Egidijus Gužauskas no Lietuvas ar dizainu “Speed Rhythm” (Ātruma ritms), kas greznoja automašīnu pagājušajā gadā (skatiet attēlu).
Šogad Dunlop — viens no pasaulē vadošajiem augsta un ļoti augsta snieguma riepu ražotājiem — atzīmē savu 125. gadadienu, tāpēc dalībniekiem Dunlop sponsorētās JMW Motorsport Ferrari F458 GT2 automašīnas dizainā iesaka iekļaut jubilejas logo.
Par konkursu Vairāk nekā 200 000 skatītāju klātienē un miljoniem skatītāju pie televizoru ekrāniem visā pasaulē redzēs gala rezultātu, ko izvēlēsies Facebook lietotāji un žūrijas komisija. Populārākais darbs Skandināvijas un Baltijas valstīs (Zviedrija, Dānija, Igaunija, Lietuva un Latvija), kā arī viens žūrijas izraudzītais dizains katrā no dalībvalstīm iegūs balvu un tiks izvirzīts uz Eiropas finālu. Vispopulārākais darbs automātiski iegūs vietu fināla četriniekā.
No valstu finālistiem vēlāk tiks izraudzīti četri starptautiskie uzvarētāji, no kuriem trīs izvēlēsies žūrija. Vieta finālā tiks piešķirta populārākajam dizainam. Galvenā balva ietver apgleznotās automašīnas atklāšanu priekšsacīkšu testu braucienu laikā Lemānas trasē 8. jūnijā. Turklāt uzvarētājs varēs ierasties uz balvu pasniegšanas pasākumu, ieskatīties Lemānas testa braucienu aizkulisēs, saņemt divas biļetes uz pašām Lemānas 24 stundu sacīkstēm un 1000 eiro. Trīs otrās vietas ieguvēji saņems sava dizaina izdruku uz audekla ar Ferrari sacīkšu braucēju parakstiem.
Darbus var iesniegt Facebook lapā Design the Drive (https://apps.facebook.com/designthedrive/) no 18. marta, bet iesniegšanas un balsošanas beigu datums ir 14. maijs. Katras valsts uzvarētājs tiks paziņots 16. maijā, bet fināla uzvarētājs un otrās vietas ieguvēji — 20. maijā. Apbalvotais dizains pirmoreiz būs redzams 8. jūnijā, izbraucot no garāžas Lemānas trasē.
Plašāku informāciju par konkursu skatiet vietnē https://apps.facebook.com/designthedrive/
|