NEIL FRENCH - pazīstamais reklāmists Rīgā

Nepagāja ne pieci gadi, kad visu laiku apbalvotākais radošais direktors un tekstu autors Neil French bilda jāvārdu Latvijas radošo direktoru klubam un 17. septembrī ieradīsies Rīgā, lai “parunātu par dzīvi”. Neil uzsver, ka viņa uzstāšanās nebūs lekcija, bet saruna ar cilvēkiem, kuri būs iepazinušies ar viņa veikumiem neilfrench.com un varbūt pat izlasījuši viņa grāmatu “Sorry for the lobsters”. Tikšanās tradicionāli notiks viesnīcas Tallink Hotel Riga telpās (Elizabetes iela 24) 17. septembrī plkst. 16.00.



16 gadu vecumā Neil izslēdza no skolas, tādējādi neļaujot piepildīt viņa divus kaislīgākos sapņus: kļūt par armijas virsnieku vai Romas pāvestu. Nākamos 30 gadus Neil French darbojās vairākās jomās – viņš bija īres maksas kolektors, projektu vadītājs, viesmīlis, matadors palīgs, dziedātājs, pornogrāfs, naktskluba īpašnieks, rokgrupas menedžeris, režisors, kā arī tekstu autors, mākslinieciskais un radošais direktors aģentūrās CFP; Holmes, Knight, Ritchie (Londona); BateyAds un Ogilvy&Mather (Singapūra) u.c.

“Pirms divdesmit gadiem es sēdēju Singapore Creative Circle awards žūrijā. Kopā ar kolēģiem, pieredzējušiem D&AD konkursa vērtētājiem, bijām stingri un prasīgi, bez nožēlas svītrojot ārā visus darbus, kas mums nelikās izcili. Mums par prieku iesniegto darbu jūrā ātradās īstas pērles – spilgtas idejas, ironiski, asprātīgi un pat savā ziņā vieglprātīgi teksti, kas mūsuprāt lieliski atspoguļoja tipisku Singapūras easy-going dzīvesstilu. Mēs sapratām, ka arī Singapūrā ir izcilas radošās aģentūras – vismaz pusducis noteikti. Taču “žūrēšanas” beigās atklājās, ka 3 no 5 zeltiem, 19 no 23 sudrabiem un 30 no 45 bronzām, kā arī Campaign of the Decade esam piešķīruši VIENAI aģentūrai. Turklāt VIENAM cilvēkam. Panikā sākām vērtēt visu no jauna ar vienu vienīgu mērķi: atņemt Neil French kādu balvu. Ap četriem no rīta sapratām: bezcerīgi. Jā, mēs, žūrija, izgāzīsimies apbalvošanas ceremonijā, mūs apvainos kukuļņemšanā un blēdībā, bet… puisis tiks pie visiem godam nopelnītiem zeltiem un sudrabiem,” raksta pazīstams reklāmists un rakstnieks Indra Singha Neil French grāmatas “Sorry for the lobsters” priekšvārdā.  

Dalība tikšanās ar Neil French: LADC biedriem un partneriem – bez maksas (līdz 8 cilvēkiem no aģentūras), fiziskajām personām – Ls 70, juridiskajām – Ls 130 (PVN iekļauts cenā). Vietu skaits ir ierobežots.